Înregistrare  ::  Autentificare Mesaje private 

Crează un subiect nou  Răspunde la subiect
 Vreau sa-mi iau masina :D Subiectul anterior :: Subiectul următor > 
Autor Mesaj
alin_cpu
MesajTrimis: Joi Sep 06, 2007 3:50 pm    Titlul subiectului: Vreau sa-mi iau masina :D Răspunde cu citat (quote)

Data înscrierii: 06/Sep/2007

Salut, as vrea sa-mi iau o masina anul asta (probabil in rate). In principal am nevoie de masina sa umblu mai mult prin oras (slava domnului ca nu stau in Bucuresi) si mai putin inafara (o iesire la iarba verde cu mici si bere prinde bine din cand in cand).

As vrea cateva sugestii pentru ca nu stiu in ce directie sa ma orientez. Ma intereseaza in primul rand siguranta masinii pentru ca sunt sofer incepator. Din acelasi motiv ma gandesc si la Casco sau eventual alta forma de asigurare mai putin costisitoare.

Si pentru ca suntem in Romania si nu sunt parlamentar va rog sa nu neglijati nici pretul autoturismului pe care il considerati in acest moment Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fabius
MesajTrimis: Vin Mai 08, 2009 5:30 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Incepator
Incepator

Data înscrierii: 08/Mai/2009

Vad ca este postat demult mesajul, si probabil ti-ai cumparat deja masina. Totusi raspund pentru altii care sunt sau vor fi in situatia ta.
Eu recomand cu toata increderea ford-urile, masini foarte bune iar raportul calitate pret deasemenea este unul foarte bun. Cat despre siguranta, mai toate masinile au airbaguri acum. Kia ceed nu recomand, am vazut cum a intrat unul intr-un copac la 40 km/h si s-a facut varza masina. Iti dai seama la 100 ce se intampla...
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou  Răspunde la subiect Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  

Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum